I fredags tog det över 3timmar att komma fram på chatten för att få mitt abonnemang spärrat efter min telefon blivit stulen.
Fick det till slut åtgärdat iallafall.
Igår ville jag ha en ny mobil så jag tänkte beställa en via hemsidan med bindningstelefon den här gången.
Jag har ju betalt av den förra.
MEN, jag är fortfarande bunden till mars 2011.
För att det ska hävas så måste jag betala slutfaktura á 3493kr.
Mja, kanske inte dårå.
Dom kan inte förlänga bindningstiden från mars.
Nopp
För att vara säker så dubbelkollar jag bara att jag verkligen får mitt nya SIM-kort imorrn.
Nej, säger puckot i andra änden.
Det tar ca 2veckor ???!!!!
Tror inte att det är sant men jodå det är det.
Jag har nu gjort slut på mitt första kontantkort.
INTE speciellt svårt ska tilläggas.
Ilsknar nu till och ringer deras såkallade kundservice igen.
Ber att få tala med ansvarig för att ifrågasätta hur en enkel knapptryckning i ett system kan ta två veckor.
Eller så kanske dom skickar kortet med SJ. *ler*
Då tar det nog två veckor.
FIck besked idag att jo du bör ha det imorrn.
*suck*
J*a klåpare jag pratade med igår.
Jo, jag är arbetsskadad.
*suck och dubbelsuck*
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar